Braintrainer JohanHet jaarlijkse beoordelingsgesprek is hét moment waarop je waardering voor je medewerkers formeel uitspreekt. Het is een krachtig instrument om je medewerkers te motiveren en te sturen. En dan moet je het wel goed aanpakken. Hoe je dat doet leer je in deze intensieve training van een dag.

Johan de Haas geeft deze training en heeft jarenlang ervaring in het voeren van deze gesprekken en het geven van trainingen hierover. Het EKK principe is hierop van toepassing: Ervaring, Kennis en Kunde.

Inhoud:

In de ochtend gaan we in op:

  • Het beoordelingsproces als onderdeel van de HR cyclus
  • Wat is beoordelen en hoe doe je dat
  • Valkuilen bij het beoordelen
  • SMART doelen stellen
  • De Belangrijkste Verantwoordelijkheids Gebieden als basis voor het gesprek
  • Voorbereiden en plannen gesprekken
  • Doel, opbouw en inhoud van het gesprek
  • Afspraken en wederzijdse betrokkenheid
  • Omgaan met lastige situaties

De middag staat in het teken van:

  • het oefenen met eigen cases
  • en een acteur om het werkelijkheidsgehalte zo groot mogelijk te maken.

“Het is dat ik weet dat het een acteur is, maar ik zou zeggen dat hij mijn mensen precies kent!” deelnemer over de acteur in de workshop Beoordelen

Doelgroep: ervaren en niet zo ervaren managers die deze gesprekken binnenkort gaan voeren.

Neem hier contact op.

Braintrainer JohanHet jaarlijkse beoordelingsgesprek is hét moment waarop je waardering voor je medewerkers formeel uitspreekt. Het is een krachtig instrument om je medewerkers te motiveren en te sturen. En dan moet je het wel goed aanpakken. Hoe je dat doet leer je in deze intensieve training van een dag.

Johan de Haas geeft deze training en heeft jarenlang ervaring in het voeren van deze gesprekken en het geven van trainingen hierover. Het EKK principe is hierop van toepassing: Ervaring, Kennis en Kunde.

Inhoud:

In de ochtend gaan we in op:

  • Het beoordelingsproces als onderdeel van de HR cyclus
  • Wat is beoordelen en hoe doe je dat
  • Valkuilen bij het beoordelen
  • SMART doelen stellen
  • De Belangrijkste Verantwoordelijkheids Gebieden als basis voor het gesprek
  • Voorbereiden en plannen gesprekken
  • Doel, opbouw en inhoud van het gesprek
  • Afspraken en wederzijdse betrokkenheid
  • Omgaan met lastige situaties

De middag staat in het teken van:

  • het oefenen met eigen cases
  • en een acteur om het werkelijkheidsgehalte zo groot mogelijk te maken.

“Het is dat ik weet dat het een acteur is, maar ik zou zeggen dat hij mijn mensen precies kent!” deelnemer over de acteur in de workshop Beoordelen

Doelgroep: ervaren en niet zo ervaren managers die deze gesprekken binnenkort gaan voeren.

Neem hier contact op.